Monday 11 July 2011

.Bestnya Blog Ni ...


- -"Bestnya Blog Ni.." - -

,Apa ada dalam blog saya..? Best ke..? Tak tahu la nak terangkan macam mana... blog ni biasa je... kalau ada yang baca entri yang saya taip ni pon saya da kira bersyukur.... sebab saya taip entri berdasarkan keadaan sekeliling saya... info... ada la sikit kot... hehe... 

,Nape saya suka blog saya ni..? Sebab blog ni la saya dapat kenal dengan rakan blogger lain.. dan sebab blog ni blog saya... sape yang tak sayang blog sendiri kan... eh.. boleh ke macam tu abg Hasrul... (^^,)

,Kalau nak join segmen ni sila KLIK header BK tu dengar kadar 1800 km/j... cepat...cepat... segmen ni tutup tengah malam ni... 11 Julai 2011...


NOTA KECIL :

,Nak join jugak walaupun da saat akhir da segmen nak tutup... hehe ~

**Terima kasih kerana membaca entri .Bestnya Blog Ni ...

17 comments:

  1. bangku kosong blogger otai tu :D

    ReplyDelete
  2. yeahh..yg pntg silaturrahim tetap akan terjalin dan utuh gitu dgn berblogging walopon dialm maya

    ReplyDelete
  3. bangku kosong memang berusaha keras..kalau nak banding dengan aku memang beza laaaa...

    pe pun ang pun best jugak..

    teruskna bro

    ReplyDelete
  4. @Freaky

    macam2 info boleh dpt dari blog BK..mula2 aq berblog dulu da kenal blog BK ni.. hee~ =D

    ReplyDelete
  5. sape xsayang blog sendiri kan..huhu

    ReplyDelete
  6. @cucu umie

    harap2 silaturahim kat alam maya ni terjalin sampai bila2... baru best nak berblogging bila ada rakan2 blogger yg selalu menyokong ni... hee~

    ReplyDelete
  7. @faisal apardi

    aq pon menulis pe yang terlintas kat fikiran aq... ko tengok la entri lepas2 aq macam mana kan...tak tersusun... huhu...

    ReplyDelete
  8. rasanya..sempat lagi ke nak join ni? dah terlambat ? tak bagi time samapai jam berapa?

    ReplyDelete
  9. @Cik Bell

    betul tu....sehari tak tgk blog macam tak jumpa setahun... haha~ cmtu lak ye... hehe~

    ReplyDelete
  10. hahahaha......blogger otai tuh...
    ko pun ape kurangnye....jnji setia ngn blog...cceewwaahh!! hahah~

    ReplyDelete
  11. @Bro ahmad

    erm... tak pasti la bro.. abg hasrul tulis sampai tgh malam 11 Julai 2011... cer try bro...

    ReplyDelete
  12. @stuck

    erk... aq baru lagi kot...aq update entri pon bila ada masa je.. haha~

    ReplyDelete
  13. best blog BK tu? nak terjah la. :D

    ReplyDelete
  14. Salam. Terima kasih sebb sudi join. Erkkk .... ishh saya bukan otai... saya petai ...hehehe

    ReplyDelete
  15. @HasrulHassan [HH]

    Salam.
    Sama2 abg Hasrul..
    haa.. bukan otai tapi petai..? petai pon petai la... hehe~

    ReplyDelete
  16. BK malu-malu tu, otai yang suka makan petai, orait? haha XD

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com