Saturday 26 July 2014

Misi Sebelum Raya

> What's Up Guys...

Misi Sebelum Raya...Misi apa ? Haa, misi yang paling utama sekarang ni mestilah kena update blog dulu...HAHA...hmm, lama juga aku tak update blog ni sampai kena tegur dengan seorang blogger ni..."Kasi update la ini blog"...terus lamunan aku terhenti...huhu...tak tahu la kenapa bulan puasa ni keinginan untuk aku update blog tu macam kurang...HAHA

OK...misi pertama da selesai...misi seterusnya...jadikan barang ANTIK nampak macam baru...kan da dekat nak raya ni...kena la kasi bersih dan berkilat...tapi serius, memang menyesal aku pilih warna putih 5 tahun lepas...susah nak jaga...terlalu mudah kotor...tapi bila da basuh...memang nampak macam baru keluar daripada kedai...mesti orang ingat MOTOR RAYA ni...HAHA

Misi Sebelum Raya

Haa, rasanya sejak kelmarin lagi...kebanyakan warga kota sudah pun mula meninggalkan rumah masing-masing untuk pulang berhari raya di kampung halaman tercinta...syok pula bila ada kampung jauh-jauh ni...tapi nak meredah jammed tu yang buat aku rasa macam tak sanggup...haa, mujurlah kampung aku masih dalam negeri Selangor saja...hee...bila lebuh raya LATAR dibuka beberapa tahun lepas...lagi la bertambah dekat bila nak pulang ke kampung...hee...tapi ada la jammed di beberapa kawasan...lampu isyarat selalu yang buat spoiled masa raya...hee

Pemandangan Kuala Lumpur

Tapi tak boleh nak relaks juga...sebab misi sebelum raya yang ketiga belum lagi selesai...baju raya tak cari lagi ? HAHA...tapi benda tu perkara biasa...macam tahun-tahun lepas juga...lagi 2-3 hari nak raya pun aku boleh relaks saja tak sediakan apa-apa...sebab senang nak cari...mana tahu dekat nak raya ni, boleh dapat harga runtuh...kalau takde pun, apa ada hal...baju melayu tahun-tahun lepas kan ada...hee...

"Biar nampak lama asalkan boleh pakai..."

NOTA SKYTECH :

Kalau pergi sekitar Jalan TAR dan Jalan Masjid India minggu ni jammed tak agaknya ? huhu...aku rasa macam masih ramai orang lagi yang belum pulang ke kampung ni...tak nak ambik risiko, naik motor saja la...tapi kena hati-hati kalau parking di sekitar KL ni...kalau silap parking...boleh dapat "HADIAH" berbayar...mencari duit raya ooo !! HAHA...aku da serik da...lepas dapat sekali...boleh pula dapat "HADIAH" lagi...HAHA

**Terima kasih kerana membaca entri Misi Sebelum Raya

4 comments:

  1. Biar nmpk lama asal bole pakai.haha style quotes lu

    ReplyDelete
  2. @Muhammad Syazwan Norhalik : haha...betul la...takde la membazir kan...

    ReplyDelete
  3. Nak dekat raya mesti ada harga runtuh punya. ;)

    ReplyDelete
  4. @Bahrain : hee...tu la kan...da last minute...jual mahal2...siapa lagi nak beli kan...huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com