Showing posts with label Marvel Studios. Show all posts
Showing posts with label Marvel Studios. Show all posts

Tuesday, 19 April 2016

Pertempuran Captain America v Iron Man Di Sunway Pyramid

> What's Up Guys...

Pertempuran Captain America v Iron Man Di Sunway Pyramid yang baru saja bermula beberapa hari yang lepas di LG2 Orange Concourse Sunway Pyramid sememangnya menarik perhatian ribuan pengikut setia siri Marvel Cinematic Universe (MCU) kerana MCU Phase Three bakal bemula tidak lama lagi bermula 28 April 2016 nanti dengan movie Captain America : Civil War...movie ketiga belas dalam siri MCU...huh, makin tak sabar pula nak tengok bila layan asyik trailer movie ni...HAHA

Captain America : Civil War
Captain America : Civil War

Hmm, apakah agaknya kesudahan "peperangan saudara" paling epik ni nanti ? Apakah konflik yang melanda sehingga tercetusnya perang...mesti ramai yang nak tahu kan ? Haa, sebelum tu...nak tanya ni...korang sokong #TeamCap ataupun #TeamIronMan ?

Pertempuran Captain America v Iron Man Di Sunway Pyramid

Figura aksi Captain America v Iron Man bersaiz sebenar menjadi daya penarik utama di LG2 Orange Concourse Sunway Pyramid ni...selain daripada itu, pameran figura yang lain seperti Black Widow, Vision, Hawkeye, Falcon dan War Machine juga turut dipamerkan di sini...

Pertempuran Captain America v Iron Man Di Sunway Pyramid
Captain America v Iron Man Di Sunway Pyramid

Semua figura yang dipamerkan di sini memang nampak real...kalau ada dijual pun mesti harganya agak mahal...fuhh, puas mencari figura Black Panther...tapi tiada pula...huhu

#TeamCap - Captain America & Hawkeye
#TeamCap - Captain America & Hawkeye

#TeamIronMan - Vision & Black Widow
#TeamIronMan - Vision & Black Widow

Haa, selain daripada itu...pengunjung boleh juga mencuba permainan yang disediakan di sana...boleh pilih sama ada #TeamCap atau #TeamIronMan...dan kalau nak bergambar menjadi Captain America ataupun Iron Man secara virtual pun boleh...lepas tu boleh cetak terus gambarnya...kalau nak tahu apa lagi yang menarik kat sana...bolehlah ke #ChooseWisely untuk maklumat lebih lanjut...

#ChooseWisely...Pick A Side
#ChooseWisely...Pick A Side

NOTA SKYTECH :

Haa, adakah korang sudah beli tiket wayang untuk menonton Captain America : Civil War ? Kalau nak tengok pada hari pertama tayangan...kalau tak tempah tiket awal...memang silap besarlah...mesti banyak tiket sudah SOLD OUT dan mungkin hanya tinggal seat yang tak best ! MARVEL kot...tak percaya, cuba check online...! hehe

#TeamIronMan
#TeamIronMan

P.S - Haa, siapa yang sokong #TeamCap untunglah sebab Captain America (Chris Evans), The Winter Soldier (Sebastian Stan), Falcon (Anthony Mackie) dan Joe Russo (Pengarah Captain America : Civil War) akan singgah sebentar di Marina Bay Sands, Singapura sempena The Southeast Asia Blue Carpet & tayangan perdana filem Captain America : Civil War pada 21 April 2016 ni...adehh, #TeamIronMan ada di Europe la pula...adehhh...jauh la pula...HAHA

**Terima kasih kerana membaca entri Pertempuran Captain America v Iron Man Di Sunway Pyramid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alexa Rank Ezadskytech.com