Showing posts with label Melody Monday. Show all posts
Showing posts with label Melody Monday. Show all posts

Monday, 6 February 2012

Melody Monday : What I've Done



" WHAT I'VE DONE !! "
by Linkin Park


In this farewell
There’s no blood
There’s no alibi
‘Cause I’ve drawn regret
From the truth
Of a thousand lies

[Pre-Chorus:]
So let mercy come
And wash away
What I’ve done

[Chorus:]
I'll face myself
To cross out what i’ve become
Erase myself
And let go of what i’ve done

Put to rest
 
What you thought of me
While I clean this slate
With the hands of uncertainty

[Pre-Chorus:]
So let mercy come
And wash away
What I've done

[Chorus:]
I'll face myself
To cross what i've become
Erase myself
And let go of what i've done

For what I’ve done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I’m forgiving what I’ve done !!!

[Chorus:]
I'll face myself
To cross what i've become
Erase myself
And let go of what i've done
(Na Na Na)

What I've done
What I’ve done
Forgiving what I’ve done

NOTA KECIL :

Haa...What I've Done...? Apa kaitan gambar tu dengan apa yang aq da buat....hehe....entri akan dipublishkan kemudian...entri ni cuma TEASER je...COMING SOON !! heee....


**Terima kasih kerana membaca entri Melody Monday : What I've Done

Monday, 16 January 2012

Melody Monday : Hello Cold World

Haa...seharian aq menyepikan diri dari dunia blog, FB dan dunia internet dari semalam...kelembapan line internet yang melampau sejak hari Sabtu hari tu menyebabkan aq Missing In Action kejap semalam...haa...untuk entri permulaan minggu ni aq nak perkenalkan Melody Monday atau MM...lebih kurang macam entri Wordless Wednesday dan Spontaneous Thursday yang aq buat la...dimana ada entri special untuk hari tu saja...



"I feel happy, I feel sad...I feel like running through the walls...
I'm overjoyed, I'm undecided...I don't know who I am...
Well, maybe I'm not perfect, at least I'm workin' on it...
22 is like the worst idea that I have ever had...
It's too much pain, it's too much freedom...What should I do with this?...
It's not the way you plan it...
It's how you make it happen...yeah, it's how you make it happen..."



"HELLO COLD WORLD"

Hello Cold World adalah lagu pilihan aq untuk entri MM minggu ni sebab kan sehari aq da hilang dari dunia blog ni...tak sempat nak blogwalking pun semalam...mesti banyak yang aq da terlepas ni...haa...lagipun lirik lagu ni pun macam kena je dengan situasi aq sekarang ni...mungkin lepas ni baru aq akan mula aktif balik blogging macam biasa...hee...




NOTA KECIL :

Paramore cipta lagu ni khas untuk aq agaknya...cehhh...perasan...hee...

**Terima kasih kerana membaca entri Melody Monday : Hello Cold World
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alexa Rank Ezadskytech.com