Haa, setelah hampir sebulan Nuffnang merajuk dengan blog aku...ke aku yang merajuk dengan Nuffnang ni...HAHA...akhirnya dapat juga CPUV untuk bulan September ni walaupun sudah hujung bulan...walaupun tak dapat 8 CPUV sekaligus macam bulan Julai 2013 yang lepas...dapat 3 CPUV untuk bulan ni pun da kira bertuah...tak perlu nak bodek Nuffnang...relaks sudah...rezeki ada di mana-mana...hee
Terima kasih Ford MCA Launch (SEPT), SENHENG/SEN Q - Plant A Tree dan KL SOGO TRENDSETTER ONLINE...CPUV ke 25, 26 dan 27 untuk tahun ni...dan rasanya setakat ni da dapat 62 CPUV sepanjang 2 tahun lebih aku dengan Nuffnang ni...terima kasih Nuffnang...sebulan Nuffnang merajuk dengan blog aku, mungkin sebab aku jarang update blog kot...ada kaitan ke ? HAHA...tapi sekarang ni makin sayang pula dengan Nuffnang...cewahhh...
Erk...tangan ni da terasa gatal je nak tekan butang cashout ni...kalau ikutkan da lama da boleh cashout tapi....tapi macam nak kumpul lagi earnings ni...huhu
Haa, nak tips nak dapatkan CPUV ? Rasanya da ada aku kongsikan kat dalam entri yang berkaitan dengan CPUV Nuffnang sebelum ni...cer try cari...hee...
NOTA SKYTECH :
Bulan September ni masa untuk berblogging tersangatlah terhad...adehhh...ada masa terluang baru la berpeluang nak layan blog...kena timing balik jadual ni...hee





