> Happy Tuesday...
This webpage is not found...
Haa...oh tidak...takkan jadi lagi sekali kot ? Sebelum ni da la blog ni hampir kena delete...tetiba pagi ni jadi macam tu la pulak...aihh, memang ajak bergurau kasar ni...HAHA...haaa, siapa la tak cuak bila jadi macam tu kan tapi relaks...jangan panik...
Tapi yang hairannya...cuma kat Google Chrome saja yang jadi macam tu...tapi bila aku cuba buka blog aku kat browser lain...ok saja...HAHA...lepas da clear browsing data...baru la ok balik...GC ni memang selalu bermasalah sejak kebelakangan ni...ke GC aku saja yang bermasalah ni...hee...
"Melody Monday bertukar jadi Monday Blues..."
Kalau tahu la akan jadi macam tu semalam...da lama aku schedule entri...haaa, kan da terlepas nak publish entri Melody Monday...terus jadi Monday Blues...HAHA...entri Melody Monday kena tunggu minggu depan la nak publish...hee...
NOTA SKYTECH :
Masih terfikirkan entri yang sesuai untuk X-Change Project tu...HAHA...

