Monday 6 June 2011

Saya nak boleh ?

,Pencarian 5 blog untuk dimasukkan bloglist Encik Ben... wahhh...  Nak join KLIK SINI sebelum terlambat.. sampai pukul 4.30 petang hari ni 6 Jun 2011..


"KENAPA ENCIK BEN PATUT LETAK BLOG SAYA 
DALAM BLOG LIST DI BLOG INI?"


,Sebab munasabah kenapa perlu letak saya dalam bloglist mungkin kalau blog saya tersenarai dalam bloglist Encik Ben, ni merupakan salah satu detik yang boleh melakar sejarah dalam masa 2 bulan saya mula berblog. 

,Blog saya simple... tak terlalu sarat dengan widget.. saya akan update entri sekurang-kurangnya 2 entri sehari supaya blog saya tak nampak bersawang... saya memang minat menulis dan buat blog bukan mengikut orang lain.. sebab minat...

,Saya tahu blog saya masih baru dan perlukan tunjuk ajar dari blogger lain yang sudah berada lebih lama dari saya dalam dunia blog ni. 

,InsyaAllah.. kalau tersenarai dalam bloglist Encik Ben.. ini akan jadi pembakar semangat saya untuk terus mekar dalam arena blog ni... 



**Terima kasih kerana membaca entri Saya nak boleh ?

1 comment:

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com