Thursday 10 May 2012

Teruja Sebelum Beli Tetapi...

> Whats Up Guys...

Haa...rasanya ramai penggemar dan kaki game yang memang da lama menunggu keluaran PSVita ni...dan  yang pastinya orang tu bukan aku la...HAHA...sebab aku bukanlah kaki game yang tegar...PSP yang ada pun tak terusik lagi kan nak beli PSVita ni...dalam dua hingga tiga bulan yang pertama saja teruja bila ada benda ni...haa, lepas tu da malas nak main da...hee...

The Way You Game - PSVita

Haa...sebelum beli punya la teruja nak sesuatu tu kan sebab tengok macam best saja sebab portable...boleh bawa ke mana saja...kalau PS2 ke PS3 tak boleh pulak nak bawa ke sana ke mari kan...nak cucuk mana wayar tu kan...HAHA...haa, tapi lepas da beli lain pulak ragamnya...rasa macam rugi saja beli...HAHA...

"Tapi kalau da minat tu...sanggup berhabis duit untuk gajet yang diingini..."

Sama la macam phone jugak...Android la...itu la...ini la....makin hari makin canggih...tak terkejar rasanya...baru mengidam nak beli yang ni...ada la keluar yang lebih canggih...cehh...sebab aku pernah kena macam ni beberapa tahun lepas...sampai sekarang masih gunakan phone tu...da fed up nak tukar phone...nanti bila ada keluar yang lagi best...baru tahu erti penyesalan ! HAHA...

NOTA SKYTECH :

Rasanya ada tak yang sama spesis dengan aku ni...ataupun cuma aku saja ni yang macam ni? Sebab tu la aku tak berapa gemar sangat follow up dan beli gajet ni...guna apa yang ada saja la...kan...HAHA...


P.S - PSVita ni baru saja launch kat Malaysia ni...boleh check kat FB PlayStation Asia...
Haa...jangan lupa VOTE kat > http://bit.ly/IUR4Ap...3 hari lagi...hee....
Terima kasih ! (,^^)

**Terima kasih kerana membaca entri Teruja Sebelum Beli Tetapi...

57 comments:

  1. kalau adik miss z nmapak benda ne,, kompom dia kikis duit mak bapa minta belikan huhuhu :P

    ReplyDelete
  2. kalau aku ade duit aku da pegi beli da ni..haha..ejad..oleh kerana ko dah tak pakai psp ko tu,lebih afdhal sekiranya ko sedekah kat aku..wahahaha

    ReplyDelete
  3. ara ada PSP jew.. tpi jrg jugak sentuh skrg ni.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. rembat lah satu, mesti syiok maa..

    ReplyDelete
  5. Sm setuju dengan teruja untuk 3 bulan pertama jew...lepas tu rasa boring terus mls main sambil fikir alamak ruginya beli natang nie..ahak2

    ReplyDelete
  6. haha aku pun ada satu.. excited gile nak main tu sampai lebih kurang 3 minggu je.. sayang gile. siap jaga baik2. bile dah bosan dok campak2 je lepas main.

    ReplyDelete
  7. dah lamo tak main game....huhu

    ReplyDelete
  8. minat memng mint
    tapi asenya bukan satu keperluan yg pntg
    so xbeli pom tak pe..pinjam je sespa yg ada.
    hhaha :D

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum ezad...best ke gajet ni mama ingat nak belikn hadiah utk hari lahir anak mama...:)

    ReplyDelete
  10. aku buta gadjet! kahkah.. tapi serius, ni satu benda yg aku tak boleh nak in. enfon yang aku pakai tu pun aku still tau tau camne nak offkan bunyik camera time snap gambar. apetah lagi nak bervita vita bagai.. huhu..kesian tak aku???

    ReplyDelete
  11. @MeeRole : haha...aq kalau ada duit pun fikir 10 kali nak beli..nanti senasib dgn PSP tu pulak...haha~

    ReplyDelete
  12. @aRa ❤ aFiq™ : haha...gimme 5 la ara...haha...sama la kita...ahakss~

    ReplyDelete
  13. @azri johan : mula2 je syok..lama2 bosan nanti..hee~

    ReplyDelete
  14. @Selendang Merah : haha..pendapat kita sama la SM..kan..kah3~

    ReplyDelete
  15. @faridah nazurah : haha...lagi ganaz tu...siap campak2 je..haha~

    ReplyDelete
  16. @Papa Mifz : hee..sy pun da lama tak sentuh game ni..hee~

    ReplyDelete
  17. @farah hanim : hee..pinjam2 je...nanti kalau beli sendiri cepat boring..haha~

    ReplyDelete
  18. @maszull : waalaikumussalam mama...kalau buat yg kaki game..mmg game mcm ni takkan pernah bosan bg mereka..hee~

    ReplyDelete
  19. @hani : ahakss...den tumpang simpati...hee...takpe la..game ni pun bukannya keperluan...:D

    ReplyDelete
  20. ko dah beli ke? peh nice! psvita kecik sikit kan dari psp3000?

    ReplyDelete
  21. @Luqeem™ : hee..takde la..tak tgk depan mata lagi..tak tahu la besar mana PSVita ni..hee~

    ReplyDelete
  22. seb baik la aku ni bukan peminat game..hehehehe.. tapi kalau movie tu memang ye lah.. tapi masalahnya aku tak berkesempatan lagi nak layan movie2 baru kat wayang ni..hadoi

    ReplyDelete
  23. Nasib baik x berapa minat main game.. :-)

    ReplyDelete
  24. eden tak minat game sgt..main game dlm lappy pon tak hbis2 lagi haha

    ReplyDelete
  25. @Boni JLL3 : haha..nasib baik la tak minat game kan..kalau tak mesti nak beli PSVita ni..haha~

    ReplyDelete
  26. wah, macam PSP laa...:D

    ReplyDelete
  27. @sis92 : haha...den lagi la da lama tak sentuh game...haha~

    ReplyDelete
  28. ehehee..ezad mcm adik shida yg lpas SPM tu...bila penah dia beli PS sony..pastu baru smggu lbh gitu dia kate nk juai sbb xbest haha...b4 tu pnah beli PS MP4 huhu..sma la cam ezad..

    ReplyDelete
  29. @shida'R : hee...kalau yg kaki game tak masalah nak beli ni...tapi kalau bukan kaki game..beli ni..mmg rugi..sbb akan cpt bosan..hee~

    ReplyDelete
  30. Anak-anak saya ada minta beli PSP tetapi saya tidak rancang membelinya. Bimbang lekan bermain hingga lalai berlajar. Setakat PS2 memang ada dirumah dan bermain dibawah kawasalan. :-)

    ReplyDelete
  31. nak belikan danish lah.. ehe..

    ReplyDelete
  32. sy kalau nak sangat pon tkde la sampai betul beli. just biasa2 je. :D

    ReplyDelete
  33. sama la kita....pakai untuk keperluan je, takdelah jadi pemburu gadjet pun...hehe

    ReplyDelete
  34. hoooo...macam best je. PSP kat rumah dah nak hampir terabai.ni berguna utk aku kalau kene jadi penyokong dan peneman husband men futsal. hahahahha..

    hai.tu la teknologi bergerak semakin pantas.susah nak kejar.jadi beli yg average je la.tak lama tak jugak paling latest. tp android bole upgrde dlm device yang sama kalau dorg ada launch OS version baru. jd tak la terasa ketinggalan sgt.pakai phone yg sama tp software/OS bole jd baru. free plak tu.

    ReplyDelete
  35. haha....nanti belikan kt I satu yeay!

    ReplyDelete
  36. psvita keluaran baru eh.. psp kat rumah adik punya pun xhbis men g. hee

    ReplyDelete
  37. nasib baik saya bukan kaki game... kalau tak mesti saya antara orang bakal memilikinya sepantas yang mungkin.. ehehe

    ReplyDelete
  38. sape kaya, blh la nk tukar2 gadget nie..

    kita tak mampu..=.="

    ReplyDelete
  39. wowwww...syoknyerrr..tpi sure mahal ni..alahaiii..tak mampu den

    ReplyDelete
  40. banyak benda lain lagi nak beli..
    beras..susu...
    lauk2...
    kot kalau kaya raya akak beli la untuk suami..hahahah..

    ReplyDelete
  41. gue pun dah serik nak beli apa2..
    bukan kaki game pun..
    skrg ni PSP terbiar..
    ehhehehee

    ReplyDelete
  42. Saya kalau tgk something yg trbaru & berminat, saya mntak dgn parents nak beli tu, tapi parents will say, "Tnggu lepas PMR" Hahaha kesian. Tapi ok gak. Sbb nnti akn keluar jgk yg lebih canggih! =P

    ReplyDelete
  43. tak minat maen game sgt

    heeee

    ReplyDelete
  44. fuhhhh kalu hubby sha dpt benda alah ni mau sha berzikir kat telinga dia hari hari ni... kah3x

    ReplyDelete
  45. pheww..mujur ain nie jenis yang tak suke hadap game evem 1 minit setengah...klu tak pokai poket!

    ReplyDelete
  46. to me, less is more of a good thing hiks.

    ReplyDelete
  47. dammnnn PSVita!best giler sial!nakkkk jugakkk!

    ReplyDelete
  48. sy guna apa yg ada je. xde gadget yg canggih2 sgt pun. x mampu lg la sbb blm keje. hehe

    ReplyDelete
  49. Aku minat main game tapi belum tahap tegar lagi. Tak terfikir nak beli PSVita ni..

    Nasib baik game PSP boleh dimuat turun secara PERCUMA, habis main atau bosan tukar game baru.. Masa mula² iye² aku ingat kena main guna cd size kecik tu.. hahah

    psst: Kau download game biasa kat mana je Zad? ;D

    ReplyDelete
  50. haha dulu aku sgt fancy psl gadget...dah lama2 ko timbul perasaan..perlu ke beli? takut nanti timbul prsn mbazir hihi

    ReplyDelete
  51. cukup la tu, malas gua nak ber game2 ni.. main pokemon lagi best!

    ReplyDelete
  52. Kalau aku nak beli ni, memang sanggup, dan memang tengah simpan duit pun. Tapi kalau bab nak beli game baru, kena pikir 45 kali, sebab mahal la game kat Malaysia ni... Kalau setakat RM50-80 satu takpe, ni kan RM99, paling murah pun. Ni la ekonomi Malaysia... Haii...

    ReplyDelete
  53. kelebihan ps vita nie ada dua analog dibandingkan dgn versi sebelumnya serta dukungan hardware sangat kuat mampu menjalankan platform game ps2,ps3 dan ps4

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com