Tuesday 17 December 2013

Ada Apa Dekat Ho Chi Minh City ?

> Whats Up Guys...

Ada Apa Dekat Ho Chi Minh City ? Bila buka blog ni cerita pasal Ho Chi Minh...bila buka blog tu pun pasal tu juga...aihhh, bukannya apa...sebenarnya beberapa hari lepas office aku ada buat Family Trip 2013 ke Ho Chi Minh City...dan part yang paling bestnya...aku tak join sekali dalam trip tu...HAHA...tu la, baru sekarang nak menyesal...huhu

Sejak daripada awal lagi memang aku da buat keputusan tak dapat nak join rasanya bila da confirmkan office family trip nak ke Ho Chi Minh City...sebab aku tertanya "Ada apa dekat Ho Chi Minh City ?" Apa yang aku tahu, kat sana kalau nak shopping memang best la...tapi sorry la...aku tak minat nak shopping sana sini...HAHA...orang teringin nak ke sana...aku pula tak nak pergi...heee

Ada Apa Dekat Ho Chi Minh City ?

Tapi bila da terbuka blog post kat blog Deqnoor ni...adehhh, terasa macam best la pula kat Ho Chi Minh City ni...daripada situ la kita nak kenal budaya, masyarakat dan tempat di negara orang kan...tapi tak mengapa la...mungkin kalau ada rezeki lain nanti...dapatkan la jejakkan kaki ke sana...ye tak ? Hee...


NOTA SKYTECH :

Bila peluang depan mata dilepaskan...nak menyesal pun tak guna da...hee...

**Terima kasih kerana membaca entri Ada Apa Dekat Ho Chi Minh City ?

18 comments:

  1. aishh... naper ko taknak pergi..? leh jalan2 tu.. hehehe

    ReplyDelete
  2. @KiD : haha...entah la...orang lain beria2 nak jalan2...den tak nak pergi pulak...mungkin ada peluang lain kali...hee

    ReplyDelete
  3. Rugi2!

    Aku pon tak suka sgt shopping ni tp kalau dh peluang berjalan2, of course aku pegi.haha!

    ReplyDelete
  4. best sngt kat sane. banyak perbezaan budaya dengan kite. hehe.

    ReplyDelete
  5. @MK Kimi : boleh tak kalau aq bagi alasan tak pergi sbb flight pergi Ho Chi Minh tak sampai 2 jam...macam tak rasa naik flight kalau kurang daripada 2 jam...padahal kalau pergi sana lebih kurang 1h 45m..nampak sgt aq yg malas nak join kan....hee

    ReplyDelete
  6. ish rugi lah ezad ni. peluang depan mata tuu.

    ReplyDelete
  7. @Cik Asma BLuppy : haa..tu la..bila baca cerita orang yg pernah pergi sana..macam best je..entah kenapa sy tak terbuka hati nak pergi Ho Chi Minh hari tu tak tahu la...hee

    ReplyDelete
  8. @ct kektus : tu la kan...bila benda da lepas..terasa rugi pulak...huhu

    ReplyDelete
  9. Akak gi sana tak ambik package...gamble jalan2 sendirik je...

    ReplyDelete
  10. Ingat kan pergi Vietnam. Kalau tidak boleh main salji. :-)

    ReplyDelete
  11. @JunAina : ni dengan travel agent kak...kalau first time datang memang tak berani nak gamble2 jalan2 sendiri...hee

    ReplyDelete
  12. @akubiomed : sy memang tak pergi bro...tapi rasanya masa family trip office sy hari tu belum turun salji di Vietnam...hee

    ReplyDelete
  13. kalau ada peluang, jangan lepaskan :)

    ReplyDelete
  14. @Dkna Abza : tu la..lepas ni kena grab je peluang depan mata...:D

    ReplyDelete
  15. haha gua pun tak suka shoppping, tapi sebab jalan jalan.. kalau gua jadi lu, gua dah pi

    ReplyDelete
  16. @Muhammad Syazwan Norhalik : haha...ramai juga "sound" aq kenapa aq tak nak pergi...hhuhu

    ReplyDelete
  17. huhu sebenarnya den menyatakan ke'jelousan' kepada ekau sbb dapat offer ke trip macam ni..hehe

    ReplyDelete
  18. @Muhammad Syazwan Norhalik : haa, jealous? HAHA...aq lagi jealous bila baca blogpost orang pergi berjalan ke luar negara ni...heee

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com