Showing posts with label Limited Edition. Show all posts
Showing posts with label Limited Edition. Show all posts

Wednesday, 25 June 2014

Promosi GSC - Transformers Light Up Magnet Head Edisi Terhad

> What's Up Guys...

Promosi GSC - Transformers Light Up Magnet Head Edisi Terhad...Haa, selalunya bila sesebuah filem box-office bakal ditayangkan di pawagam...mesti akan ada pelbagai promosi barangan edisi terhad filem tersebut...bermula 19 Jun 2014 iaitu sempena tayangan filem Transformers : Age Of Extinction bermula 26 Jun 2014...korang boleh dapatkan Transformers Light Up Magnet Head Edisi Terhad dengan hanya RM4 jika beli salah satu daripada set GSC Combo 3 atau Large Signature Combo 1 di Golden Screen Cinemas...sementara stok masih ada...hee

Promosi GSC - Transformers Light Up Magnet Head Edisi Terhad
Promosi GSC - Transformers Light Up Magnet Head Edisi Terhad

Transformers Light Up Magnet Head Edisi Terhad ni boleh didapati dalam dua karektor iaitu Optimus Prime (bermula 19 Jun) dan Bumblebee (bermula 26 Jun)...selalunya kalau item edisi terhad ni memang akan cepat kehabisan stok...sampaikan keychain THOR Hammer Edisi Terhad yang aku dapat tahun lepas tu, ada yang nak beli...tapi maaflah, aku takkan jual punya la...susah nak dapat tu...edisi terhad la katakan...hee

Haa, tunggu apa lagi ? Sudah dapatkannya ke belum ? Haa, baik korang dapatkannya sebelum terlambat...hee...light up magnet head Optimus Prime aku sudah dapatkannya...Bumblebee ? On the way...limited edition tu...rugi kalau tak sambar satu...hee

Optimus Prime Light Up Magnet Edisi Terhad
Optimus Prime Light Up Magnet Edisi Terhad

NOTA SKYTECH :

Adehh, melepas pula nak dapatkan T-Shirt Transformers : Age Of Extinction promosi daripada TGV Cinemas...SOLD OUT awal pula da...huhu

**Terima kasih kerana membaca entri Promosi GSC - Transformers Light Up Magnet Head Edisi Terhad

WW - Optimus Prime Light Up Magnet Edisi Terhad

> What's Up Guys...

WW - Optimus Prime Light Up Magnet Head Edisi Terhad
Optimus Prime Light Up Magnet Edisi Terhad

**Terima kasih kerana membaca entri WW - Optimus Prime Light Up Magnet Edisi Terhad

Wednesday, 30 October 2013

Promosi GSC - THOR Hammer Keychain Edisi Terhad

> Whats Up Guys...

Promosi GSC - THOR Hammer Keychain Edisi Terhad...Haa, siapa peminat filem Marvel's Thor ? Ataupun pengumpul keychain edisi terhad ? Bermula 24 Oktober 2013 iaitu sempena tayangan filem Marvel's Thor : The Dark World bermula 31 Oktober 2013 nanti...korang boleh dapatkan THOR Hammer Keychain Edisi Terhad dengan hanya RM2 jika beli salah satu daripada set GSC Combo 3 ataupun Large Signature Combo 1 di Golden Screen Cinemas...sementara stok masih ada...

THOR Hammer Keychain Edisi Terhad
Promosi GSC - THOR Hammer Keychain Edisi Terhad

THOR Hammer Keychain Limited Edition tu...tak mahal mana pun...keychain yang beli kat pasar malam lagi mahal rasanya...haa, selalunya kalau item edisi terhad ni memang cepat akan kehabisan stok...kalau korang inginkannya, baik dapatkan sebelum terlambat...minggu lepas lagi aku sudah mendapatkannya...korang bila lagi ? Boleh tahan smart juga keychain "tukul guruh" ni...hee...

THOR Hammer
THOR Hammer Keychain

NOTA SKYTECH :

Huh, puas da mencari...tiada pula pawagam yang tayang awal movie Marvel's Thor : The Dark World ni...pawagam yang tayang movie ni midnight pun tiada juga ke ? Kena tunggu 31 Oktober 2013 juga la nampaknya...huhu...

**Terima kasih kerana membaca entri Promosi GSC - THOR Hammer Keychain Edisi Terhad

Wordless Wednesday - Limited Edition THOR Hammer

> Whats Up Guys...

Limited Edition THOR Hammer Keychain
Limited Edition THOR Hammer

**Terima kasih kerana membaca entri Wordless Wednesday - Limited Edition THOR Hammer
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alexa Rank Ezadskytech.com