Saturday 27 August 2011

Kempen : Jom Beri Duit Raya


Apa tujuan kempen ini?

Tujuan aku dah jelas dan nyata, kita akan bagi duit raya kepada orang. HOHO

"Bro, gua tak ada duit nak bagi kat orang. Gua sendiri pokai."

Relax dulu bro, meh aku nak bagitahu sikit camne caranya. Jangan gelabah, atau kau memang nak mengelak? #sarcasm

Kempen ini mudah sahaja, ianya berlaku bermula sekarang, sehingga tamat bulan Syawal. Lama tu, sebulan tau. HAHA

Bagaimana?

Mudah sahaja. Korang cuma perlu ikhlaskan diri untuk klik iklan di setiap blog yang korang lawati, hehe.

Aku tahu kebanyakkan (baca : mostly) daripada kita semua ni memang malas gila nak klik iklan kat blog orang. Tapi nak orang datang klik iklan kat blog kita kan? #rollingeyes

Jadi, apa salahnya di bulan raya ini, setahun sekali kita rajinkan diri untuk klik iklan setiap blog yang kita lawati. Tahun ini kita beraya sebagai blogger, jadi mesti kena ada duit raya kan. Walaupun setiap klik itu cuma bernilai beberapa sen, tapi jikalau dikumpulkan dalam masa sebulan, insyaAllah boleh dapat lebih dari RM 2 setiap seorang. Kan? #sengih

Itu sahaja, mudah dan senang je kan?

Camne nak join kempen ni bro?

Mudah jugak, korang cuma perlu copy paste entri ini, dan backlink kepada blog yang berkenaan. Contoh,

Aku nampak entri ni di blog Sergeant Keroro, aku copy dan backlink kepada Sergeant Keroro

Bila korang dah join kempen ini,  tanamkan sifat amanah dan jujur serta ikhlas dalam diri. Ikhlas memberi duit raya kepada orang lain, tanpa menyatakan korang dah klik iklan si polan sekalian.

Itu sahaja rasanya, aku tak paksa korang. Korang join dengan kehendak korang sendiri. #senyum

Selamat berkempen!

NOTA KECIL :

hee...macam syok je kempen ni... (^^,)

**Terima kasih kerana membaca entri Kempen : Jom Beri Duit Raya

29 comments:

  1. join jugak kempen ni...teeheee... ok..moh ler kelik2 iklan ye..


    http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/08/kempen-jom-beri-duit-raya.html

    ReplyDelete
  2. hehe, thanks berkempen sekali =)

    ReplyDelete
  3. yeay , suke gile kempen ni,,,,sebabnye, lately aku rajin gak..ops! tak ley cakap,,t tak ekhlas..

    ReplyDelete
  4. @Freaky

    aq nampak je kempen ni terus buat je..haha~

    ReplyDelete
  5. nescafe dengan standard chartered..tangan bro tengah gatal klik iklan ni XD..dah klik dah..p

    ReplyDelete
  6. @sergeant keroro

    haha..takde hal la nak join kempen2 macam ni..hee~

    ReplyDelete
  7. don't wanna miss out on this. hee. :D

    http://justmeandeunice.blogspot.com/2011/08/kempen-jom-beri-duit-raya.html

    ReplyDelete
  8. http://kulitkalercoklat.blogspot.com/2011/08/kempen-jom-beri-duit-raya.html

    ni entrinye =]

    ReplyDelete
  9. wah semua berkempen la...gud idea..

    ReplyDelete
  10. @Bigdaddyz

    best ada kempen2 macam ni..tengok..ramai yang da join..hee~

    ReplyDelete
  11. dah bagi duit raya..hehe..

    saya p0wn j0in gak..

    ReplyDelete
  12. best jugak main klik2 ni..kih kih kih

    ReplyDelete
  13. @iMBobo

    hee..tq iMbobo...ikhlas kan..(^^,)

    ReplyDelete
  14. hehe..jumpe kempen kat sini..adi klu buat backlink ke blog ni la ye..

    org dh malas nak tekan2 skang..takot limit berukbeng kot..ngee

    ReplyDelete
  15. @Wanie

    hee..OK..kan best kalau berukband tu takde limit..huhu~

    ReplyDelete
  16. nak wet raya !!!
    selamat hari raya Ezad =)

    ReplyDelete
  17. @Lya Colours

    hee..sy baru nak mintak awak duit raya..(^^,)

    btw Selamat Hari Raya Lya..;)

    ReplyDelete
  18. jom.. aku pun buat jugak..mai aku bagi duit raya utk ko.. haha..

    ReplyDelete
  19. @Zul Fattah

    hee...best betul tahun ni byk dapat duit raya..huhu~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com