Friday 24 February 2012

Header Baru Lagi

Header oh header...bertukar header lagi ? HAHA...header sebelum ni pun da hampir empat bulan aku guna...sebab tu tukar header baru...kalau aku bosan tukar la lagi...lagipun aku baru empat kali tukar header termasuk yang terbaru ni sejak mula berblogging tahun lepas....Jom tengok koleksi header blog aku dari yang 1st sampai la sekarang ni...heee...

April 2011 - May 2011

- Pertama -
"Header blog aku yang 1st...HAHA !! 
Serius memang nak tergelak saja bila tengok header ni...hanya sebulan lebih 
saja aku guna header ni...lepas tu May 2011 aku guna header kat bawah ni..."

May 2011 - Oktober 2011

- Kedua -
"Header pertama yang aku guna Photoshop...HAHA...simple sangat header ni 
tapi rasanya header ni la paling bertuah sebab pernah terpilih kat SINI...heee"

Oktober 2011 - Februari 2012

- Ketiga -
"Header paling simple pernah aku buat dan masih mengekalkan 
tema warna yang sama iaitu biru + hitam + putih...HAHA..."

Februari 2012 - Kini

- Keempat -
"Rasanya ni header paling pelik pernah aku buat...!! HAHA..."

NOTA SKYTECH :

Haa...best jugak asyik bertukar header ni...lepas ni jangan terkejut pulak kalau aku asyik tukar header saja nanti...nak ubah keseluruhan blog masih dalam perancangan lagi..."Biar lambat asal selamat"...macam takde kena mengena saja...HAHA...

P.S - Header mana yang jadi pilihan korang ? (,^^)

**Terima kasih kerana membaca entri Header Baru Lagi

50 comments:

  1. Sy vote yang n0 4 nie! weee :D Nampak lebih gempak^^

    ReplyDelete
  2. yg terbaru ni ensem!!

    waaa, x lari jugak dari warna biru ea..akak pun suka biru!! =)

    ReplyDelete
  3. Aku suka header kedua kau..sebab den knal blog ekau pun dgn header tu

    ReplyDelete
  4. akak pun dah lama tak tukar header..tak de idea la nak buat..
    sebab bila tukar header yang lain pun nak mintak tukar jugak...blog akak ni manja sikit..ekekeke

    ReplyDelete
  5. header baru ni ada mata ekkk? mcm tgh memerhati ni hehe

    ReplyDelete
  6. @faridah nazurah

    dan header tu la yg den guna paling lama..:D

    ReplyDelete
  7. @diana

    sy nak tukar semua tapi malas pulak..haha...nanti2 baru tukar...hee~

    @[sutera kasih]

    eh..yeke..tak perasan la pulak...hee..:D

    ReplyDelete
  8. @Cikgu Ma

    tak boleh lari dari warna biru...heee~

    ReplyDelete
  9. smart! mcm platic pon ada,mcm air pon ade..hehe..yg 1st tu pon smart ape..suka.. ^^

    ReplyDelete
  10. cun la header baru.. ada cube rubic ag.. hehe.. next lau nak uat header ltk pic ara lak.. bwu gempak..:P

    ReplyDelete
  11. macam suka yg first tu je. hihi


    eh2, ada cubic kat header tu, reti ke main. lalala :p

    ReplyDelete
  12. @aRa ❤ aFiq™

    hee..kat header blog ara boleh la..hee..

    @siti kektus

    yg first mcm pelik je...haha...

    > lama da tak main rubic cube ni...mencabar jugak la...haha~

    ReplyDelete
  13. @Ca Cik Duyung

    2 in 1 kan...

    > segan sebenarnya nak tunjuk header first tu...heee~

    ReplyDelete
  14. de latest one looks so extreme la...huhu :)

    ReplyDelete
  15. wooooooooo~ seperti di angkasa..hehe

    ReplyDelete
  16. header kedua tu comel .. suka tengok awan dia .. haha :D

    :: header keempat ni pon comel . :)

    ReplyDelete
  17. @Dylla Abas

    extreme & weird right...? haha~

    @^^eKaTiKaH^^

    kalau tgh bosan..mcm tu la jadinya..hee~

    @Muhammad Saiazuan Norhalik

    haha...da macam masuk ISS je kan..:D

    ReplyDelete
  18. @era kecik

    haha...time mmg tgh takde idea nak buat header..buat simple2 je...haha~

    > comel la sgt kan...hee~

    ReplyDelete
  19. bell pun tak reti wat gini..hehe
    memang minat biru ke ?haha

    ReplyDelete
  20. no 2 n 3 tu simple je.. x serabut.. hehe

    ReplyDelete
  21. untung la kreatif..header pon cntik2..hehe

    ReplyDelete
  22. header yang berubah, tapi warna nya tetap maintain... ia menunjukkan kreativiti seseorang... all the best bro

    ReplyDelete
  23. sy xwat header pon..haha..so nice..kreatif..

    ReplyDelete
  24. Ehem ehem. Tak nak try buatkan 1 untuk saya ke? Huehue.

    ReplyDelete
  25. assalamualaikum ezad...wah meriahnya asyik tukar header je kan...mama ni yg nak tukar header baru dr ari tu pun masih x siap2 lagi...:)

    ReplyDelete
  26. aku suka header latest ni tp mcm blur skit compare yg ketiga tu
    nape eh beb
    kalau x blur, mesti lg mantap sbb skrg ni pun dah mantap hihi

    ReplyDelete
  27. sy slalu sgt tukr header sbb bosan tgk header snirik haha.

    pakai photoscape je. uhuk

    ReplyDelete
  28. aku suka yang ketiga tu,tapi yang latest ni pun setailo...menunjukkan ada misteri sikit...hehe

    weh,aku terbaca title evanescence kat bwh tu...tapi xnak baca!!!waaaahhh aku sungguh terkilan sbb tak sempat tgk Amy Lee live!!!!!78%^*$&(%&^*%(%9!!!!!

    sudah lama aku minat,pabila dorang sampai sini,aku tak tgk pulak!!!!!arggghhhh tension nyerrrr!

    ReplyDelete
  29. tukar ke tak, color dy ttp biru+itam
    (xprsan sbnrnya)haha..
    (^___^)

    ReplyDelete
  30. suka yg skrg!hehe
    biru je manjang...

    ReplyDelete
  31. perghh.. yang baru ni stail bro...

    ReplyDelete
  32. yang now ni best..de grafik sikit..i like2.

    ReplyDelete
  33. warne biru still mantain.. hehehe..

    saye tatau dah berape puluh kali tukar header.. = ="

    ReplyDelete
  34. y ni nice..hee..nmpk lain dr lain,,,:)

    suka gak no 2 tu sbb simple..,heeee

    ReplyDelete
  35. waa.. stylo da bro header nie.. cantik3!!

    #buat kt siswi stu blh?? stylo cm nie gk..hihi

    ReplyDelete
  36. basically warna dia tetap sama. hehe

    ReplyDelete
  37. header sekarang ni nampak lebih awesome :)

    ReplyDelete
  38. wah banyak kali tukar.. aku baru berapa kali.. look smart la..

    ReplyDelete
  39. rasanya no3 lagi cool...
    untung la reti buat sendiri guna photoshop....
    aku ni pon orang buatkan....
    tak pernah tukar pon sampai sekarang

    ReplyDelete
  40. aku suka kedua dan keempat. kenpa? just suka tgk, xde reason.boleh?

    rajin ko tukar header.

    ReplyDelete
  41. rajinnya tukar. saya awal2 dulu rajin la. now ni dah stick. jadi trademark. hee.

    ReplyDelete
  42. Yang pertama tu macam terlalu tinggi tahap kemeriahannya..


    Kalau aku pilih yang ketiga, ringkas tapi tetap nampak cool.. ;D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com