Monday 2 July 2012

Demam EURO 2012 Akan Berakhir

> Whats Up Guys...

Haa...demam musim EURO 2012 pun da hampir tiba ke penghujungnya...bagus la...mesti ramai kaki bola ni sebulan tak cukup tidur sebab sanggup berjaga awal pagi sebab nak tengok perlawanan bola ! Tapi tu bukan aku la...

Nanti bila pagi mesti ada yang liat nak bangun la...lepas tu bagi alasan MC...tetiba sakit la...EL la...tak cukup tidur la...cukup la tu...alasan apa lagi nak bagi...haa, tu la siapa suruh berjaga awal pagi lagi kan ? Lepas final EURO 2012 ni berakhir...semua akan kembali normal...HAHA...



NOTA SKYTECH :

Result nanti aku tengok kat FB la...mesti ramai yang update nanti kan...heee...


P.S - Bulan Ramadhan pun da nak tiba ni...adakah ada yang 
bersemangat untuk berjaga awal pagi macam masa
 musim EURO 2012 ni...untuk peringatan diri sendiri jugak...

**Terima kasih kerana membaca entri Demam EURO 2012 Akan Berakhir

21 comments:

  1. haha sempat blogwalking sblum game nak start..

    i am spain! :)

    ReplyDelete
  2. sy sokong spain.. nak tengok tp kelas kul 8pg.. huhu

    ReplyDelete
  3. ramai penyokong Spain ni...huhu~

    ReplyDelete
  4. aku cuma mampu katakan yang aku tak sabar nak tunggu game ni start..hehehehe

    ReplyDelete
  5. @Boni JLL3 : haha...aq da tak sanggup nak berjaga ni....haha..

    ReplyDelete
  6. yela cpt la abes. slagi x abes org dok update je. smpi nk bkk fb xde mood cewah haha..

    ps kt bwh tu yg terbaik :)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum ezad....tahniah buat pasukan sepanyol ...:)

    ReplyDelete
  8. @Eera Shera : haha..kan..semua update pasal bola...haha~

    ReplyDelete
  9. @maszull : waalaikumussalam mama..sy tak tgk pun game pagi tadi...hee..btw congrats la team spain...:D

    ReplyDelete
  10. haha pelik tul laki mcm ko ni x layan bola :P

    ReplyDelete
  11. dah berakhir dgn kemenangan berpihak pada spain 4-0

    ReplyDelete
  12. dah berakgir dah... spain bantai 4 bijik tu.. hehehee

    ReplyDelete
  13. aku xmnat bola..tapi aku amik cuti jugak dgn bos aku..canner tu?haha

    ReplyDelete
  14. Italy kalah dengan bolos 4 biji tau.. hahahaha :)

    ReplyDelete
  15. itali boleh pulak kalah. empat pulak tu. aish. =_=

    harapnya, semangat nak bangun sahur tu macam nak tengok bola jugak lah . :D

    ReplyDelete
  16. aku tak kenal pun sape2 dlm team spain ke itali ke hape.. mls nak amik tau. kalau dorang menang bukannya dorang nak tolong bank in kan duit yg dorang menang tu dlm acc aku. haha

    ReplyDelete
  17. musim bola...semua blog bercerita pasal bola..meh cerita pasal tomyam dan ketam lak hehheee

    ReplyDelete
  18. hehehe 4-0 suda...spain menang yay!

    ReplyDelete
  19. jgn xtau adik aku smpi mc next day sbb sakit tekak #jerit2
    nak sgt kan layan bola 2-3 pagi
    aku lg suka layan tido hahaha

    bulan ramadhan tu lelaki yg sesetghnya byk yg liat bgn pagi hihihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com