Tuesday 31 July 2012

Hampir Terlupa Aku Ada...

> Whats Up Guys...

Huhh...rasanya da lama sangat blog ni OFF sejak dari sebelum puasa hari tu lagi...sekarang ni da nak sampai pertengahan puasa da...baru la terasa macam nak ON balik...rindu zaman time gila update entri dulu...sehari 2-3 entri pun boleh...no hal la...sekarang ni memang tak dapat la...kalau asyik mengadap blog je...memang tak jalan la kerja aku kan...bahaya bila da addicted sangat dengan blog ni kan ? HAHA...

"Wahhh...gurau kasar la orang kat bangunan sana tu ! HAHA"

Haa, selama dua minggu terpaksa "lupakan" blog ni kejap sebab kena tumpukan fokus untuk siapkan kerja dan aku hampir terlupa yang aku ada blog...yang da agak lama tak berupdate...kejap on kejap off...biasa la kan...ikut tuan dia la...HAHA...dia yang tengah busy dengan FYP pun sempat update lagi...busy bukan alasan tak update entri...betul tak ? hee...

"Aku tetap nak guna alasan busy sebab tak tak update...boleh ? Ataupun lebih tepat lagi tak larat nak mengadap lappy sampai tengah malam...HAHA"

"Tolong updatekan entri boleh ?"

Kalau aku tak sempat nak update dan blogwalking...lepas tu ada yang tolong update entri dan blogwalking kan best...sebab bila terbaca entri mereka berdua ni...macam best je...kan ? Ada shif...best kot...hee...ke aku pun patut buat macam tu ? Erk, tak dapat nak bayangkan la...ahakkkss...


NOTA SKYTECH : 

Demam pun boleh ON OFF sekarang ni...pakej dengan batuk dan selsema...pakej selesema je aku takde lagi...hee...biasa la kan...cuaca pun tak menentu sekarang ni...time sahur memang kena minum air yang cukup la kan...tak kan nak minum time siang pulak kan...batal pose nanti ! hee...

"SALAM RAMADHAN"

**Terima kasih kerana membaca entri Hampir Terlupa Aku Ada...

17 comments:

  1. patut la dah lama xnmpk btg idung..haha ^^

    ReplyDelete
  2. bizi meniaga kt bazar ke bang?heheh..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikumezad...patut la lama menghilang busy yer...kerja tetap diutamakan yer...;)

    ReplyDelete
  4. hehe bak kata DN la, buzy bukan alasan ;)

    ReplyDelete
  5. slmt berpuasa ezad..dah dah bgn jgn mls hehe

    ReplyDelete
  6. ingatkan sibuk buat kuih raya... hehehee

    ReplyDelete
  7. akak sekarang ni nak kembali berblog sebelum bersalin ni...
    sebab malas nak pikir yang berat2..
    jadi baik buat blog dari termenung buat muka sedih..heheh

    ReplyDelete
  8. busy betoiiiiiiiiiiiiiiii ko zad,hehe....salam ramadhan al-mubarak :)

    ReplyDelete
  9. Selamat mengerjakan ibadah puasa walaupun tidak berada didalam keadaan sehat.

    ReplyDelete
  10. apa kata kita berdua buat macam jue n hani tu... ada satu blog je.. ko la update ko la bw.. aku hanya tumpang nama je..hahahaha

    ReplyDelete
  11. marilah merajinkn mengup kan dri berblog balik heheeee ^_^

    ReplyDelete
  12. gelak guling2 aku baca komen boni tu. hahaha..kitorg dua pun kalau kene timing salah dua dua off dr blog. tp xlama la. kesian kat org yg dtg. sambul curik curik masa buat keje tekan alt+tab tuka tuka window worksheet dgn chrome. =p.

    time puasa jaga kesihatan.nnt xde la puasa bocor. =p... salam ramadhan!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com