Friday 6 September 2013

Di Sebalik Pintu Lif

> Whats Up Guys...

Haa, beberapa bulan lepas rasanya aku ada kongsikan beberapa kisah pengalaman seram yang pernah aku alami dan lalui sendiri...bukannya cerita rekaan...yess ! Mood seram ON...sampai ke hari ni, bila teringat kisah aku terdengar Suara Tangisan Jam 4 Pagi dan memang buat bulu roma aku meremang...kali ni, lain pula kisahnya...Di Sebalik Pintu Lif...kira baru juga la berlaku ni...apa yang terjadi agaknya ?

Bila kerja terlalu banyak kat office tu...memang terpaksa buat kerja lebih masa la kan...tapi bila aku teringatkan semula pengalaman seram beberapa bulan lepas masa buat kerja lebih masa tu...terus aku batalkan niat untuk OT sampai malam...lepas Maghrib saja mesti aku da blahh...tapi hari tu entah macam mana, aku terkena lagi...kali ni di lif pula...sanggup ke nak terus baca ? HAHA...

Cerita Di Sebalik Pintu Lif
Di Sebalik Pintu Lif  di Tingkat 13 ?

Haa, macam biasa la kan...bila da thumb print, terus la keluar daripada office...aku pun tekan la butang lif untuk turun ke ground floor...selalunya bila da lepas office hour, hanya dua lif saja yang digunakan... dua lif yang lain guard yang jaga blok ni da locked...bila lif sampai di tingkat 13, pintu lif tu pun terbuka...dan aku tak terus masuk lif...check la ada barang yang tertinggal ke kan...tapi...

"Tapi...pintu lif terus terbuka dan tak TERTUTUP !! "

Aku rasa lebih kurang seminit lebih juga pintu lif tu terbuka...selalunya hanya beberapa saat je kan...bila aku perhatikan Di Sebalik Pintu Lif, tiada sesiapa pun...huhu...ahh sudah...! Masa tu juga la nak dikacaunya...aku pun tunggu la lif tu turun dulu...lepas tekan balik butang lif turun ke bawah...

Huh, mujur la lepas tu lif lain yang naik...bila da sampai saja tingkat bawah...aku terus blahh...tak dan nak toleh kiri kanan depan belakang da...da la masa tu cuma aku seorang je dalam lif...cehhh...HAHA...


NOTA SKYTECH :

Adehh...disebabkan insiden macam ni buat aku malas nak stay office sampai malam...aku ingatkan da habis da...saja nak ajak bergurau la tu...tapi tak kena tempat...huhu

**Terima kasih kerana membaca entri Di Sebalik Pintu Lif

20 comments:

  1. uish...seram tuh...

    jemput singgah sini...
    http://mindakabur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. paling lewat dkna ot sampai kul 7.. itu pon kadang2 dah rasa seram sejuk :)

    ReplyDelete
  3. hihihi... nak ajak teman sama2 dalam lif, ezad xsudi pulak... :p

    ReplyDelete
  4. ok, scary. kalau kite, dah lari dah. hahaha :P

    ReplyDelete
  5. @Dkna Abza : tu la kan dkna..pukul 7 ke atas da rasa seram kalau kat ofis..lagi2 tak ramai yang tinggal..hee

    ReplyDelete
  6. @deq noor : heee..takpe la..mmg tak sudi pun...meremang je bulu roma je kalau ada yang teman tapi kita tak nampak..haha

    ReplyDelete
  7. @^^eKaTiKaH^^ : haha..nak lari mana..tingkat 13 tu..turun ikut tangga lagi nenyeramkan...haha

    ReplyDelete
  8. hahaha yg nampak mmg sorgla.. yg x nampak ntah2 segerombolan sbb tu lama sgt nk tutup pintu lif tue,... hehehe

    ReplyDelete
  9. @QueeN TerataI : haha..tu la kan sis...mana la tahu kan..sebab tu sy da rasa seram sejuk..sebab tu sy biarkan je lif tu turun dulu...tunggu lif lain..hee

    ReplyDelete
  10. hahaa. pandai dia pilih orang yang nk dikenakan kan. guna lif lagi.

    tawakal je lah waktu tuu kan. hihiii

    ReplyDelete
  11. @ct kektus : haha..pandai pulak main lif ye...sabar je la..kah3

    ReplyDelete
  12. Assalamuaalaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya.

    ReplyDelete
  13. Best agaknya main lift dari dok tunggu nak kacau orang

    ReplyDelete
  14. menda tu ikut balik rumah..hehe

    ReplyDelete
  15. aku pernah naik satu lif dengan kucing hitam! memang full black, mata warna kuning! bapak seram nye... nasib la takde pape perkara pelik terjadi

    ReplyDelete
  16. @FaKArePa!n : haha..jangan buat hal la...tetamu tak diundang..

    ReplyDelete
  17. @Muhammad Syazwan Norhalik : kucing hitam la aq paling seriau..lain macam je aq tengok...bila da sorang2 macam2 la difikirkannya kan..huhu

    ReplyDelete
  18. Scary jugak ni. Kalau akak, dah sekali kena memang akak tak OT lagi dah. Nasib baik office akak dua tingkat aje.

    ReplyDelete
  19. kalau akak memang menjerit2 la walaupun tak nampak apa..heheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com