Wednesday 14 May 2014

Laman Web Maybank2u Bermasalah Ke ?

> What's Up Guys...

Laman Web Maybank2u Bermasalah Ke ? Haa, sejak daripada awal minggu ni lagi aku cuba untuk aktifkan akaun Maybank2u tapi sampai sekarang ni masih belum dapat diaktifkan lagi...asyik keluar "Service is currently unavailable"...rasanya sudah berpuluh kali aku cuba tapi hampehh...masih tak boleh...apa masalahnya agaknya ?

Laman Web Maybank2u Bermasalah Ke ?

Hmm, masalah browser ke ? Browser yang aku gunakan untuk buka laman web Maybank2u ni tak update yang paling terbaru ke ? Semua browser yang aku gunakan da update paling terbaru tu...rasanya tak mungkin la kot puncanya...memang cuba aktifkan guna 3 browser yang berlainan pun masih keluar benda yang sama juga...adehhh...aku log in masa hujan lebat ke ? Rasanya tak...

"Service is currently unavailable"

Haa, minggu lepas saja entah berapa kali aku ulang-alik pergi Maybank ni sebab nak buka akaun baru...buka satu cawangan saja...2-3 cawangan aku pergi...tapi bila aku tanya, "system down"...hampir 3-4 hari juga terpaksa "buang masa" kejap sebab nak selesaikan benda ni...ingatkan lepas buat akaun baru ni, selesai la semuanya kan tapi...masalah baru pula timbul...hampir hilang sabar da aku dengan Maybank ni...tapi mujurlah aku tak bertukar menjadi HARIMAU ! HAHA...relaks...sabar...huh, nampaknya terpaksa cari masa juga la nak serbu Maybank ni...


NOTA SKYTECH :

Haa, siapa pengguna Maybank2u kat sini ? Sekarang ni memang ada masalah ke nak log in ke dalam akaun Maybank2u ni ? 

P.S - Up review kat FB Maybank pun macam tiada respon...krik..krik...krik...


UPDATE : Akhirnya selesai juga masalah ni setelah sekian lama sejak awal minggu ni...

**Terima kasih kerana membaca entri Laman Web Maybank2u Bermasalah Ke ?

13 comments:

  1. aku ok je... boleh buat transaksi dua hari ni..

    ReplyDelete
  2. @KiD : tu la KiD...ada tanya orang yang guna M2U ni...dorang kata OK je terima dan transfer duit...tak tahu apa masalahnya ni...adehhh...

    ReplyDelete
  3. Esok try pergi bank maybank. Tanya direct

    ReplyDelete
  4. @Marou Apple Hijau : da tahu apa masalahnya..senang sikit...memang nak settle kan cepat..

    ReplyDelete
  5. pepagi ni da try login M2U, ok jugak..mmg ptt face to face je dgn staff MBB tu..huhuhu tnya dorang pe mslh yg sbnrnya awk x blh login tuh..

    ReplyDelete
  6. me too. problem dari ari tu. huhu

    ReplyDelete
  7. @Are_Rull : da settle da...masalah no pin tu je...ingatkan besar sangat la masalahnya...hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mkn msa tak mslh no pin tu...kna pg bank ke bru settle

      Delete
  8. @cik violet : kena terus tanya Maybank la apa sebabnya...

    ReplyDelete
  9. Baru nak tanya pasal no pin. hahaha. ALHAMDULILLAH, selesai masalah. Dari dulu aku guna Maybank2u, setakt ni tak ada masalah lgi pada web.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, settle pun. ;)

    ReplyDelete
  11. Knapa sy xboleh nk buat first time login..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com