Thursday 14 April 2011

Hampir Siap - Part 1

Entri aku kali ni ada menyentuh sikit tentang projek akhir untuk subjek REKABENTUK PERPAIPAN PROSES...satu kumpulan hanya 3-4 orang sahaja...projek akhir ni sedikit sebanyak menguji mental dan fizikal aku sebab dalam kumpulan aku cuma....aku seorang saja kumbang dan 3 orang ahli lagi adalah bunga...mujurlah aku memang satu kepala dengan mereka semua...hehe

Haa, dalam masa 3 bulan...kami diminta untuk menyiapkan satu sistem perpaipan berserta dengan model dan laporannya...kumpulan kami telah bersepakat untuk memilih sisttem perpaipan di pelantar minyak... 

FUHHHH !! Memang agak mencabar tapi kami semua sedia menghadapinya...dalam proses pembikinan model...pensyarah kami menggalakkan untuk menggunakan bahan-bahan yang terbuang... 

"OK...bagus juga idea tu

Inilah hasilnya...tapi belum siap sepenuhnya lagi la...

Hampir Siap - Part 1

Hampir Siap - Part 1

:: Baru naik Stage 1 ::

Hampir Siap - Part 1

:: Stage 2 bakal menyusul ::

Hampir Siap - Part 1

Nantikan entri seterusnya....


**Terima kasih kerana membaca entri Hampir Siap - Part 1

2 comments:

  1. he2... tq bro... tu la penting kerjA dlm group.. kalau sorg2 buat mesti agak susah jgk... pape pOn nnt kn entri seterusnya berkenaan projek nie... =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com