Friday 29 April 2011

Kereta Berasap

Peristiwa ni sebenarnya berlaku malam tadi...masa aku kat highway KL-Seremban...dalam perjalanan pulang dari Seremban ke rumah aku la...masa tu kalau tak silap sekitar jam 10.15 malam...masa tu aku da la tengah mengantuk...sebab baru lepas makan...memang mata rasa berat saja... tapi aku gagahkan juga la balik KL malam tu juga... 

Baru dalam 10 minit aq keluar daripada tol Seremban....

TIBA- TIBA...

Satu kenderaan yang aku cukup kenal benar modelnya...KANCIL...memotong laju di sebelah kiri aku...cehh...mentang-mentang la highway tak banyak kenderaan masa tu...aku pun buat tak peduli saja la...tapi yang peliknya...

"Kenapa asap keluar banyak dari kereta tu ?"

Ahh...sudah...lain macam saja kereta ni...berasap-asap bagai....mamat ni tak sedar ke kereta dia semacam macam ada yang tak kena...aku da pandang da mamat tu...tapi dia buat tak tahu saja.... baik aku tambahkan kelajuan....sebelum apa-apa terjadi...

Akhirnya.... kereta tu da jauh aku tinggalkan di belakang...memang seram sejuk bila lalu sebelah kereta tu malam tadi...syukur la aku selamat sampai ke destinasi...memang penat...nak update blog pun da tak larat malam tadi...ni ada masa terluang...sempat la nak update blog sikit....HAHA...

P.S - Serius...memang buat aku jadi seram sejuk...huhh...
 
**Terima kasih kerana membaca entri Kereta Berasap

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com