Monday 4 April 2011

Bunyi Menyeramkan !?


Jam telah menunjukkan pukul 9.11 pm...dan aku keseorangan di rumah...

TIBA-TIBA............


Aku ada terdengar satu bunyi yang agak....(gulppppp) 
...kenapa aku rasa semacam saja ni....

(grrrruuuukkk...graaaakkk)

Ahhh...sudah !!

Bunyi apa pula tu...
Bunyi Menyeramkan !?
Setelah aku amati bunyi apakah tu...

RUPA-RUPANYA.....
-
-
-
-
-
Bunyi perut aku kelaparan rupanya...

Aku lupa yang aku belum makan lagi...



KELAPARAN................ 

Buat suspen....!!

**Terima kasih kerana membaca entri Bunyi Menyeramkan !?

2 comments:

  1. haha perut lapar je pun.

    sadis. >.<

    ReplyDelete
  2. @Tea

    haha...dulu entri mmg agak mengarut sikit..al maklumlah...mula2 berblog...haha~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com