Friday 22 April 2011

Dunia Blog 2011

Dunia Blog 2011
Dunia Blog 2011
  
Sebenarnya sejak 2 tahun lepas lagi aku sudah mula masuk ke dalam dunia blog ni tapi satu saja la masalahnya...TAK AKTIF...biasa la...masa tu masih di bawah umur lagi...tak tahu sangat pasal dunia blog ni...HAHA...alasan macam tak logik saja kan...pada mulanya memang aku tak tahu langsung tentang dunia blog ni....masa mula-mula aku aktifkan akaun blogger dulu pun pada dasarnya sekadar suka-suka saja...ish...ish...memang kelakar la bila teringat balik... 

"Kenapa la aku buta IT sangaT ye masa tu...HAHA"

TAPI TIDAK MENGAPA...!!?? 

Biasa la tu...sudah memang menjadi adat...semua benda yang kita mahu lakukan mestilah bermula daripada bawah... 

Entah kenapa la bermula bulan April 2011 ni aku mula nak aktifkan diri semula dalam dunia blog ni...hehe...aku pun tak tahu kenapa...HAHA...nak kata sebab pengaruh rakan...aku rasa tak la kot... mungkin antara sebagnya aku mahu aktif semula dalam dunia blog ni...antara sebabnya :

  • Pertama - Mungkin sebab sudah terlalu bosan sehingga tak tahu nak buat apa la kot...HAHA
  • Kedua - Haa, tahun 2011 ni kan merupakan tahun akhir aku belajar...mungin pada tahun pertama dan kedua tu aku terlalu sibuk sangat dengan pelajaran...ye la, satu semester ambil sampai tujuh atau lapan subjek...terlalu banyak halangan untuk aku mahu aktif dalam dunia blog ni...semester terakhir ni la yang aku paling suka sebab hanya ambil tiga subjek...dan cuMa ada satu saja final exam...manakala yang lagi 2 subjek tu markah akan diberikan berdasarkan projek akhir... 

Haa, ramai member aku akan tanya kat aku di kala aku menghadap laptop aku lama-lama...

 "Haa, kau tiada kuliah ke hari ni ?"

Dan aku hanya menggelengkan kepala saja...HAHA...haa, lepas tu mesti member aku akan cakap...

"Haa, best la kau sebab ambil subjek sikit saja semester ni, kuliah pun tak banyak...
aku ni sampai lima hingga enam subjek nak kena fokus untuk semester ni...". 

Dan aku membalas... 

"Sejak tahun pertama lagi aku da pernah rasa semua tu...setiap semester kalau tak ambil enam hingga tujuh subjek bukan course aku la tu....hehe...masa semester kedua la yang paling berat bagi aq...kena ambil 9 subjek"


Tapi sekarang aku sudah boleh menarik nafas lega la sebab setiap hari boleh blogging...Dunia Blog 2011 menanti aku...HAHA

-Melayari dunia blog tanpa sempadan-

**Terima kasih kerana membaca entri Dunia Blog 2011

2 comments:

  1. Salam Izzat Nazmi...

    Akak follow anda...Nanti Follow Akak...

    http://www.hairuliza-anakku.blogsport.com/

    ReplyDelete
  2. terima kasiH akak sbb follow sy... nnt sy follow akak balik... ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com