Tuesday 19 April 2011

Terkena Serangan Lagi

"Selamat pagi dunia blog..."

Rasa nikmat sebab dapat hirup udara segar awal pagi macam ni...tapi...ada satu insiden yang telah berlaku awal pagi tadi... semua ni gara-gara aku tertidur awal la malam tadi...jam menunjukkan pukul 2.45 pagi...masa lebih kurang mcm tu la...aku dikejutkan dengan satu bunyi yang aku cukup kenal sangat...cukup kuat untuk mengejutkan aku bangun daripada tidur...terkena serangan lagi...HAHA

"Slow kan sikit la sound tu...aku tengah tidur...kan sudah terjaga..."

...memang tepat sangkaan aku...bunyi tu sebenarnya...daripada game DOTA...mungkin kawan aku tu ingat masa tu pukul 2.45 petang kot masa tu...serius, memang buat aku terkejut masa tu...ingatkan bunyi apa la...huhu...hmmm, selepas insiden yang macam telah dirancang rapi itu terjadi...aku la yang menjadi mangsanya.... memang terjaga la sampai ke pagi...huhu

Haa, kejap lagi da la ada kuliah...sempat juga nak update blog...ish3


Terkena Serangan Lagi

P.S - Hmm, nak sarapan pun tak sempat da...terpaksa tunggu waktu lunch saja la nanti...

**Terima kasih kerana membaca entri Terkena Serangan Lagi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com