Thursday 28 April 2011

Laptop Dan Internet Memang Tak Dapat Dipisahkan

Haa, aku dapat idea untuk tulis entri ni lewat tengah malam tadi la...jam masa menunjukkan pukul 12.45 a.m...masa tu aku tengah syok nak balas komen kat FB...haa, lepas tu aku berniat la nak buat assignment pula...

TIBA-TIBA....
 
BLACKOUT... !!! Suasana menjadi gelap tak sampai 5 saat...ishh.... 
 
"Boleh pula BLACKOUT 5 saat je...hampehh betul la"

Setelah beberapa minit aku sibuk berfikir pasal BLACKOUT tu...baru la aku teringat sesuatu...ahh, sudah...laptop aku da la tak guna bateri masa tu...terpaksa la aku on balik...satu kerja lagi aku nak menunggu...aku punya la menaruh harapan yang tinggi untuk menyambung kembali kerja aku yang tergendala tadi...tapi...tapi...internet pula buat hal !!! Kenapa la dalam masa-masa macam ni la kau buat hal...aku baru nak sambung komen kat FB...memang tak siap la assignment aku tu...HAHA... Mood aku pada masa tu pun memang da ke laut da...da tak fikir apa da masa tu...ambil bantal dengan selimut...terus zzzzZZZZZZ...HAHA

Haa, lepas da tidur tu...2-3 kali juga la aku terjaga...nak check internet da ada ke belum...tapi keputusannya cukup mengecewakan...memang tak lena la tidur malam tadi dibuatnya...aiihh...tak kan la pasal kejadian tu internet tiba-tiba buat hal ? ishh...ishh...pelik bin hairan...

Selepas hampir 10 jam internet kat rumah aku ni tidak jumpa jalan pulang...lebih kurang pukul 10.45 a.m. tadi...akhirnya internetku kembali ke pangkal jalan...HAHA...aku kalau da tak betul memang akan tulis yang merepek sikit...dan akhirnya !! Boleh la sambung balik kerja aku yang tergendala malam tadi....

Kesimpulannya...laptop dan internet memang tak dapat dipisahkan...kalau ada laptop/PC tapi tiada internet...macam ada sesuatu yang tak lengkap disitu...BETUL TAK ?

P.S - Ada sesiapa pernah terkena macam ni ?

**Terima kasih kerana membaca entri Laptop Dan Internet Memang Tak Dapat Dipisahkan

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com