Monday 25 April 2011

Misteri ?

Fuhh....rasanya macam sudah lama da tak update blog ni langung...padahal baru tiga hari saja tak update...HAHA...memang tiada masa nak update ataupun boleh disimpulkan tengah tiada idea nak tulis apa dalam blog...hehe

Haaa...berbalik kepada tajuk entri Misteri ni...memang agak seram tapi...

...cerita ni tiada kena mengena dengan cerita hantu ye...haa, suspen tak ? HAHA...kisah ni sebenarnya baru saja berlaku tepat pukuL 11:02:41 p.m. pada 24/04/2011...haaa....kira ni kejadian semalam la... masa tu aku baru saja sampai di kedai makan...haa, saja la nak melepak kejap kan sebab nak menghilangkan rasa bosan di malam hari...

TIBA-TIBA...

Misteri ?
Misteri ?

Handphone aku berbunyi bagitahu mesej masuk...

 "Haihh, nombor siapa lak 018-xxxxxxx ni, kacau saja malam-malam macam ni"  

Haa, aku pun buka la dan baca la mesej tu...dalam mesej tu cuma mengucapkan...

"Good luck untuk ujian nanti..."

Dan aku pun reply balik la mesej tu tapi langsung tiada sebarang respon...ishhh...yang menjadi tanda tanya aku daripada semalam sampai la ke hari ni...aku tak tahu siapakah gerangan yang menghantar mesej tu sebab nombor tu memang tiada dalam senarai contact aku...ahhh...sudah...siapa pula la yang mesej aku malam tadi tu ?

P.S - Memang menjadI MISTERI sampai la ke saat ni.....

**Terima kasih kerana membaca entri Misteri ?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com