Friday 6 May 2011

Ada Hikmahnya

Seharian aq tak update entri hari ni...pagi tadi aku tulis entri pun sebab join segmen GEGAR 1000 BLOG : MAY  2011 Ben Ashaari...memang trafik blog aku naik mendadak la hari ni...heee...semua ni gara-gara segmen yang aku join pagi tadi la...apa-apa pun...terima kasih sebab buat segmen macam ni untuk semua blogger...sedikit sebanyak dapat menambahkan kenalan di antara blogger tak kira la blogger baru atau lama...tapi cuma sempat balas komen saja...lagi pun memang tengah tiada idea nak tulis entri...heee

Ada Hikmahnya...

Berbalik kepada tajuk entri aku tadi...memang betul ada hikmahnya...sebenarnya macam ni...aku dengan housemate cadang nak gerak balik KL pukul 3 petang tadi...tupp...tupp....tak jadi la pula... 

"Ala...takpe la...relaks la...Seremban - KL bukan jauh mana pun.."

Haa, dalam pukul 4.30 petang juga la baru gerak balik KL...lepas saja keluar tol Seremban...aku da nampak da kenderaan bersusun kat highway...ni yang den tak gomar ni... 

Rupa-rupanya....

Ada kemalangan yang berlaku tak sampai 500m baru keluar dari tol Seremban menghala ke KL... Hmm, patut la bomba tadi kelam-kabut je aku tengok...da dua kali da benda jadi masa aku nak balik KL...ish...ish...mujurlah aku gerak balik lambat sikit tadi...kalau tak...huhuh...entah la...apa-apa pun boleh terjadikan....hmm, tu la...memang ada hikmahnya aku tergerak hati nak balik KL lambat sikit tadi....syukur...Alhamdulillah 
 
P.S - Setiap yang berlaku ada hikmahnya...

**Terima kasih kerana membaca entri Ada Hikmahnya

2 comments:

  1. syukur

    pernah jugak, time nak pergi cherating

    ReplyDelete
  2. @aliarosli
    la yeke.... erm.. tu la... mintak2 la dijauhkan dari semua tu... amin ~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com