Tuesday 3 May 2011

Penat Tapi Lega

Akhirnya...dapat jugak aku sentuh laptop aku ni setelah seharian menghilang...bukannya ke mana pun...sibuk dengan presentation projek akhir...penat tapi lega sebab ianya sudah pun berakhir...Alhamdulillah... 

Hmm, mata pun da mengantuk ni tapi aku tetap nak menaip entri juga...haa, penat tu lain cerita... sekarang ni aku bukannya boleh tinggalkan blog ni lama-lama sangat... kalau boleh nak bawa saja laptop ni ke mana-mana...tapi tak boleh pula...sabar...sabar...tak sampai sebulan saja lagi pun...cuti semester nanti boleh la aku usung ke hulu ke hilir laptop Acer Aspire 4530 aku ni...hehe...

P.S - Haa, lepas ni memang selalu la aku mencari tempat yang ada sediakan Wi-Fi free.... hee
 
**Terima kasih kerana membaca entri Penat Tapi Lega

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com