Wednesday 4 May 2011

Selamat Tinggal

SELAMAT TINGGAL...kalau ada masa nanti kita jumpa lagi...hanya itu saja yang mampu aku katakan buat masa ni...saat ni...aku tak nak ambil tahu lagi da lepas ni...sudah cukup lama aku bersabar....dan aku sudah tak mampu nak sabar lagi...cukup la sampai setakat ni...aku tak perlukan semua alasan tu....

Selamat tinggal Internet Explorer...Mozilla Firefox...zamanmu sudahpun berakhir...kelembapanmu menjadi penyebab zamanmu akan berakhir sebegini cepat....sudah tak sanggup lagi da aku nak tunggu loading yang lambat daripada biasa...biarlah IE dan MF jadi kenangan dalam hidup aku...

P.S - Haaa...masa mula-mula baca entri apa yang korang fikir ? HAHA

**Terima kasih kerana membaca entri Selamat Tinggal

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com