Monday 9 May 2011

Tidur Awal

Tidur Awal ? Oh....Tidak !!

Penat meronda KL hari ni...haaa...tidur la jalan penyelesaiannya...esok pagi ada misi lain pula... haaa...aku ni memang jenis yang susah nak tidur awal...kalau da betul-betul penat...haa...memang ye...senang saja mata aku nak lelap...hari ini boleh dikatakan penat juga la...memang naik lenguh juga kaki aku ni berjalan satu hari suntuk...eh....silap...berjalan daripada pagi sampai petang tadi...heee...

Esok pagi ada misi yang perlu diselesaikan...heee...sudah tak larat da jari jemari aku untuk menaip entri ni...siapa boleh tolong taipkan untuk aku....aku bagi upah RM0.50...heee....gurau saja...bantal dengan selimut aku tu sudah memanggil namaku...huhuh...sebelum tidur tu silalah basuh kaki dulu dan baca doa dulu ye...heee...

P.S - SELAMAT MALAM semua...zzzzzZZZZZ

**Terima kasih kerana membaca entri Tidur Awal

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com