Tuesday 3 May 2011

Baru Teringat

Hmm, kejap saja da masuk hari ketiga dalam bulan Mei ni...pagi ni juga la aku baru teringat macam ada benda yang aku terlupa nak buat dalam 3-4 hari lepas...hmm, apa benda ye ? Cuba flashback balik.............Haa, da nak dapat da...sikit lagi...adehhh...

Haa, baru aku teringat..... !! Aku ada satu drawing yang nak kena hantar...erm, bila ye nak kena hantar ? Fuhhh...mujurlah bukan kena hantar hari ni....ish...ish...tu la...da syok sangat cuti sampai 4 hari...memori dalam kepala aku ni pun lupa nak update kot...HAHA



**Terima kasih kerana membaca entri Baru Teringat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com