Monday 2 May 2011

Kecewa Dengan Pemandu Di Malaysia

Kecewa...geram...semua perasaan bercampur-baur sekarang ni...aku tulis entri ni pun bukannya apa... ada sebabnya...aku tahu la semua pemandu kat Malaysia ni suka sangat menolong...tapi suka tolong apa ? TOLONG tengok...haa...kenapa aku cakap macam tu ?

Yela...contohnya, bila ada satu kemalangan...jalan mesti sesak teruk punya...SEBAB apa ? Sebab sifat pemandu di Malaysia yang suka TOLONG tengok tu la puncanya jadi macam tu...menyusahkan pemandu lain yang ada urusan penting.. tolong la para pemandu di Malaysia sekalian...sila ubah sikap anda tu...

Haa, aku tahu la korang semua memang ada niat nak menolong...tapi kalau setakat TOLONG TENGOK...terima kasih saja la...benda ni da banyak kali terjadi depan mata aku...baru saja tadi terjadi kat depan mata aku...da la masa tu hujan lebat...aihh...semua kereta boleh drive slow la pula... 

"Ada kemalangan la kot kat depan ni...tu yang semua JAKUN nak tengok...sabar je la"

Bila lepas saja kawasan kemalangan tu...jalan pun elok saja lengang...CLEAR...perghh...masa tu memang...memang tak tahu nak kata apa da....pandai-pandai la fikir sendiri...

P.S - Kecewa dengan pemandu di Malaysia...adakah semua pemandu memang macam tu ke ataupun hanya segelintir yang sebegitu ?

**Terima kasih kerana membaca entri Kecewa Dengan Pemandu Di Malaysia

2 comments:

  1. ha3..tu orang panggil rajin xbertempat namanya..hu3

    ReplyDelete
  2. @amirnawi

    ish3... biasa la tu... rakyat Malaysia kan mmg mcm tu... ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com